|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 23:44 |
Hej Jeg har lige inversteret i et KEF3005 og ville lige høre lidt gode råd om placeringen af mine satellitter og ikke mindst subwoofer. Jeg har indsat en skitse, der viser hvorn min nuværende opsætning er - men kan ikke rigtig finde ud af om den er optimal. Så nu jeg alligevel skal igang med at "rode" med nyt lydsystem - ville jeg lige høre Jeres meninger og gode råd.. På forhånd tak Mads Skitse af min stue Link til word fil - så kan det redigeres... Redigeret af Mads A - 07-Juni-2009 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Jeg har prøvet at lege lidt med din skitse og det er så
blevet til dette: håber det giver lidt inspiration. Redigeret af Kenzo85 - 08-Juni-2009 kl. 10:51 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Opsætningen kan man lyn hurtig sige, at den ikke er optimal. Den er skæv i forhold til lyttepositionen. Nogle receivere kan kompenserer for dette, men det er ikke altid det er godt nok. Jeg ville helt klart koncentrerer mig om, at få fronterne i centrum i forhold til lyttepositionen, og så justere surround/bag højtalere efterfølgende. Lige et ? mht. center højtaleren. Jeg formoder ikke den står bag ved TVén, men at den enten er over eller under? |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() |
Att: Kenzo... Havde lige glemt at der, hvor du har placeret min sofa er der et vindue og en radiator - beklager MIN FEJL... Men du vil altså få min front left tættere på mit tv og subben op foran... Att: Kandersen Centeren står ovenpå tv'et |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |