recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til popcorn hour c200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til popcorn hour c200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
badealf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Februar-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér badealf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til popcorn hour c200
    Sendt: 21-Januar-2012 kl. 09:27

Hej

jeg har en netgear ms2000 og en popcorn hour c200..

men jeg kunne godt tænke mig at få den der "jukeboks" funktion ned på min popcorn, da det ser lidt feder ud..

1: Evt. så jeg kan komme i kontakt med den ude fra, hvis jeg er nogle steder og skal have nogle dokumenter gemt :)

2: ville gerne have "jukeboks" funktionen" ned på popcorn maskinen!
- ved at med den nye firmware ligger der sådan en funktion, men problemer er min er up to date, og når jeg har læst hvordan man aktiverer den sker der intet på min..

Ville høre om der var nogle nær Roskilde/Hedehusene der kunne hjælpe mig.. ville gerne betale et par 100kr for det hjælpen.
så hvis der skulle være nogle der har lyst så må i gerne kontakte mig...

Jeg kan godt ligge ting fra min bærbar over på min netgear og se ting eller høre musik på min popcorn de kan altså godt finde hinanden, og afspille tingene. men ikke få den til at lave jukeboks funktionen..

Redigeret af badealf - 21-Januar-2012 kl. 09:30
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af badealf badealf skrev:

men jeg kunne godt tænke mig at få den der "jukeboks" funktion ned på min popcorn, da det ser lidt feder ud..

Er det den der kommer når der trykkes på den røde knap på fjernbetjeningen du tænker på ?
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
badealf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Februar-2011
Sted: DK
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér badealf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 10:22
ja, den læste jeg os man kunne :) men må indrømme der sker ikke noget.
hvad jeg forstod skulle man stå i roden af drevet.. har jeg prøvet os at gå længer ind i mappen..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu