|
Hjælp til pris på Mirage OMD-28 højttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lepine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2025 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2025 kl. 13:22 |
Hej med jer.
Jeg håber at der er en kyndig hifi ekspert som kan hjælpe med at fastsætte en pris på mine Mirage OMD-28 højttalere. De var ret dyre og i høj kvalitet for 20 år siden og som jeg læser det på chatgpt, så er de ikke blevet mindre eftertragtet da de ikke produceres mere og det var high end dengang. Chat GPT siger følgende: - En realistisk pris vil nok ligge mellem - Hvis finish er særlig eftertragtet (fx rosewood, Burled, højglans) og alt udstyr følger med, kan du måske få lidt mere, måske op imod - Hvis der er slid, mangler, skader osv., så kan prisen være betragteligt lavere, måske Jeg er på ingen måde ekspert, men håber at der nogen som kan be eller afkræftre det som jeg har læst mig frem til. Vh Adam |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du spurgt chat GPT, hvor de bliver solgt til disse priser?
Klaus
|
|
![]() |
|
lepine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2025 Status: Offline Point: 3 |
Hej Klaus.
De bliver ikke solgt ofte, men der røg et par i træ finish for et par måneder siden for 15.000 kr. Mine er i sort høj glans
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1621 |
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40633 |
Siden har fejl 404. Not found.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1621 |
![]() Redigeret af gasolin - 15-September-2025 kl. 13:19 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5371 |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |