|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() |
Ellers har de også billige cat5 kabler i Harald Nyborg.
|
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
ja, det kan være jeg lige skal smutte derud en tur. Der må de også have strømkabler og stik.
|
|
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Det er der nok nærmest 100% garanti for at de har - med mindre nogen har hamstret dem lige inden du når frem.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg sad lige og kiggede efter forstærker til mit lille projekt, og så faldt jeg over hdmi switches...
Er der nogle der ved om det vil virker lige så godt? F.eks et som denne http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_switch/lindy_high_quality_13b_hdmi_switch_3_vejs_3988_da.html Det er dog kun hdmi 1.3 men er det et problem og vil sådan en virke sammen med min harmony 900? |
|
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |