Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
nickyyyy
Super bruger
Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
|
Emne: Hjælp til Projektor og lærred (lav budget) Sendt: 12-December-2009 kl. 10:46 |
Hej Recordere
Jeg har en kammerat der vil have en projektor + lærred, men budgettet er ikke så stort. Det ligger på 6-8.000,- og må derfor godt være brugt.
Han ser meget film og vil derfor gerne tilføje en projektor til sin stue, men har heller ikke de største krav, pga det lave budget. Den må dog gerne være HD-ready og gerne lysstærk.
Vi er begge velvidende om, at det lave budget ikke fremmer kvaliteten, men håber på der kan findes en løsning der giver et godt billede. Hvis det skal købes brugt, må den gerne befinde sig i København eller nord/øst-sjælland.
På forhånd tak.
Mvh Nicky
|
|
nickyyyy
Super bruger
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 20:49 |
Er der nogen der ved om en brugt Infocus IN78 er et godt køb?
|
|
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 22:07 |
nickyyyy skrev:
Er der nogen der ved om en brugt Infocus IN78 er et godt køb?
|
om det er et godt køb afhænger nok af prisen...
Infocus kunne umiddelbart være en ok løsning for at holde jer inden for jeres budget.
|
|
nickyyyy
Super bruger
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 22:09 |
7400 for projektor, 92" motoriseret lærred, loftbeslag, 5 års forsikring og 10 meter hdmi-kabel.
|
|
Nikodk
Guld medlem
|
Sendt: 14-December-2009 kl. 16:17 |
umiddelbart tror jeg ikke der er meget at sige til prisen. Kan huske at have set en demo med sådan en engang, og den virkede ganske fornuftig, bortset fra at den langt fra var kalibreret korrekt.
går ud fra at det er på dahf I har set den? (ellers er der et lignende sæt til salg der)
|
|
Nikodk
Guld medlem
|
Sendt: 20-December-2009 kl. 12:01 |
fik du købt?
|
|
nickyyyy
Super bruger
|
Sendt: 20-December-2009 kl. 12:46 |
Ja, han fik købt det som jeg nævnte før.
Efter vi fik sat det op og pillet ved indstillinger osv, blev han super tilfreds. Så det jo dejligt, når man kan hjælpe en til at få en god biograf.
Noget jeg dog kan blive overrasket over, er hvor meget vi ændrede på billede indstillinger, fra dem sælger havde valgt. Billedet var i mine øjne alt for lyst og med manglende kontrast, da det kom hjem til min kammerat.
|
|