|
Hjælp til projektorfejl |
Besvar |
Forfatter | |
Cableguy
Bruger Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juni-2018 kl. 16:52 |
Hi guys
Jeg håber nogle kan hjælpe her... jeg kan ikke få gang i min projektor igen efter jeg har åbnede den og fjernet støv ved hjælp af luft. Årsagen var egentlig at min Optoma HD 50 tændte, men alligevel intet viste. (Blankt display, ingen menu eller andet) Jeg så på youtube at det måske var løsningen at rense den for støv. Den var også støvet men nu har jeg så et andet problem - den tænder ikke mere... Power knappen lyser rytmisk grønt nu, før blinkede den svagt indtil jeg startede den... Any ideas what to try!? Thanks! PS dårlig timing under VM 😬 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
I forhold til hvad manualen skriver her:
2.The Power LED flashes green (1 sec on, 1sec off) and the
fans will speed up during shut down cooling cycle. The
projector reaches stand-by mode as soon as the Power
LED flashes green (2 sec on, 2 sec off).
If you wish to turn the projector back on, you must wait
until the projector has completed the cooling cycle and
has entered standby mode. Once in standby mode, simply
press "POWER" button on the rear of the projector or " "
on the remote control to restart the projector. 3. Disconnect the power cord from the electrical outlet and the
projector only when the projector is in stand-by mode hvordan fungerer det så?
|
|
Cableguy
Bruger Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input, men har luret i manualen. Den måde blinkene beskrives i manualen passer med hvordan den opførte sig før (i normal tilstand) men nu her efter jeg har problemer er rytmen i blinkene anderledes end der beskrives i manualen, så det hjælper desværre ikke.
Når jeg sætter strøm til projektoren, som jeg også af og til gjorde før, hvis den havde været slukket, så giver den stadig en klik lyd.... der ligesom indikerer den får strøm. Men der sker bare intet ved tryk på “power”. Andre ideer? |
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du prøvet at åbne låget til lampen og trykke den helt ned i soklen ?
Det kunne godt lyde som om opstartssekvensen bliver stoppet PGA. Lampen ikke har godt nok kontakt i stikket.. 🤔 Redigeret af Just Curious - 07-Juli-2018 kl. 21:37 |
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |