|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
omerta ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 20-August-2009 kl. 18:01 |
Hej håber på lidt god hjælp. jeg er den heldige ejer af en ps3, og elsker at spille fifa.. jeg spiller fifa 09 mod andre over nettet, og det har virket perfekt, jeg er flyttet i mellem tiden, og skulle spille over nettet, jeg havde ikke noget kabel, så jeg satte den til trådløst.. det virkede fint. men ja så da jeg skulle spille idag skrev den at jeg var logget ud af PLAYSTATION NETWORK og når jeg så prøver at logge ind, så skriver den fejl (80710092) jeg reset min ps3 til standard og når jeg så skal ind på min PLAYSTATION NETWORK for at lave en ny konto, eller logge på den gamle, så skriver den THE CONNECTION TO THE SERVER TIMED OUT.... hvad pokker skal jeg gør. den kan stadig gå på feks google.dk osv håber på noget god hjælp |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Der er problemer med PSN for mange andre. Så det har ikke noget at gøre med din PS3 eller netværks opsætning. Se evt. den her tråd. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64931& PN=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |