|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mjay ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 12-August-2008 kl. 11:36 |
Hey guys, Jeg håber I kan hjælpe - har nemlig lidt spørgsmål: 1. Har prøvet at overføre film fra både en ekstern og USB key, men hver gang skriver den "ingen titler fundet"? - Begge dele er formateret i 32format, men den vil simpelthen ikke se dem. 2. Har prøvet at lave flere af filmene om til BD, VOB, MPEG, MPEG4, men stadig uden held. Her har jeg prøvet at overføre dem via HD eller USB key. Hvad gør jeg galt??? vh en fortvivlet newbie |
|
MJ
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
VIl det sige, at du godt kan overføre filerne, hvis de ligger på en skive?
|
|
![]() |
|
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Når du lægger filerne på USB key så læg dem i en folder som hedder VIDEO, folderen skal ligge i roden. Det samme gælder for PICTURES og MUSIC. Det er fordi PS3'eren forventer at man organiserer filer på den måde. Man kan godt lade være, så skal man trykke på trekant-> vis alle når man har navigeret til den folder hvor filerne ligger.
|
|
![]() |
|
Mjay ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Vanderlay - Det må jeg indrømme at jeg ikke har prøvet. Kylle - Jeg har prøvet at ligge dem i en mappe der hedder VIDEO men endnu uden held På forhånd tak |
|
MJ
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Den skal bare være FAt32 formateret - ikke noget med NTFS
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige prøvet igen, og ligge dem i VIDEO mappe og voila :o) Mange tak - Jeg har fået den til at virke med VOB. MEN MEN MEN Jeg havde forståelse af at den godt kan læse MPG4 format??? Nogen den kan fortælle mig præcis hvilke formater den godtager? Sidste spørgsmål - Kan det passe at en fil max må fylde 3GB? - og hvorfor?
Redigeret af Mjay - 13-August-2008 kl. 14:51 |
|
MJ
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() |
4 GB, da du har formateret i fat32 som ikke godtager større filer. Det er et gammelt filsystem efterhånden...
|
|
![]() |
|
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Filernes størrelse må højest være ca. 3,99 Gb i FAT 32. Det er det filsystem PS3 kan læse fra gennem USB. Hvis du ikke kan leve mdd den begrænsning på størrelsen af filer så kan du streame det istedet for over netværk.
Mht. MPG-4 så er det ikke helt ligetil da der findes forskellige udgaver af den. PS3 understøtter disse media formater. Desuden skal du huske at videoen skal være i en container som PS3 kan forstå f.eks. divX eller avi, og ikke f.eks Matroska. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |