|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morten Kjær ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 31-Marts-2009 kl. 21:58 |
Hej alle sammen,
Jeg står og er meget tæt på at købe en QNAP TS-209 Pro II Turbo Station NAS, men ville lige høre om der er nogle der kan fortælle mig, hvor mange GB den max kan ta'? havde nemlige regnet med at købe to stk. 1,5 Tb. disk! Er der nogle der ved om det er muligt, altså at ende ud med 3 Tb i alt ![]() Håber der er en der kan give mig et brugbart svar ![]() |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Måske QNAP hjemmeside var et sted at starte!!! http://www.qnap.com/pro_detail_hardware.asp?p_id=94 EDIT: Note6 Redigeret af SSvenSSon - 01-April-2009 kl. 14:52 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Der var vist et andet spørgsmål i dette sub-forum, hvor en bruger havde det kørende på en TS-219 mener jeg - prøv at kigge de nyeste indlæg i gennem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |