|
Hjælp til Receiver valg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
GlennL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2014 kl. 22:07 |
Hejsa JEg står og skal til at købe Receiver og er faldet over disse 3. Yamaha RX-V675 Yamaha RX-V575 Yamaha RX-V477 Højtalervalg bliver Boston Acoustics XS 5.1 SE og hvis det bliver 7.1 tilkøber jeg 2 højtalere mere Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal vælge.. + og - for og imod Jeg vil gerne minimum have 5.1 men overvejer et 7.1 Det skal primært bruges til film På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tag den så stor og kraftig så muligt, indenfor dit budget! Personligt ville jeg bestille denne på stedet - specielt til prisen:
http://www.nbradio.dk/shop/yamaha-rx-v775-surround-8729p.html M.v.h. |
|
![]() |
|
GlennL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Den har jeg slet ikke kigget på.. mange tak
Har den nye generation x77 noget som den gamle ikke har jeg skal være opmærksom på. Kan ikke helt gennemskue det |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sikkert nogle detaljer, men intet af betydning.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Mange tak
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Det ser ud til at 777 understøtter bedre på de nyeste hdmi og 4k og flere muligheder med streaming, det koster en lille tusse ekstra.
http://www.dustinhome.dk/product/5010791918/yamaha-rx-v777-7-2-black/?utm_campaign=pricerunner&utm_source=pricerunner.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=1751 |
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Det er også en god pris. meeen det begynder bare at overgå mit budget til det.. Jeg skal huske på konen skal også være tilfreds :P
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Hvis du ikke skal bruge streaming og 4k opskalering er det også lige meget
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Og så var der lige en RX-V775 til 2.818,- !!!!!!
http://www.dustinhome.dk/product/5010743029/yamaha-rx-v775-7-2-hdmi-black/ M.v.h. |
|
![]() |
|
JA den kiggede jeg også på.. Rigtig god pris.. Nogen der kan gennemskue forskellen mlm 775 og 777
|
|
![]() |
|
Det er faktisk ikke så svært:
http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/?selected=451100_514028_&page=1&mode=compare Som tidligere nævnt, har 777 WiFi, 4K-opskalering og lidt flere streaming muligheder. Til gengæld er 775 opgivet til at have lidt mere dynamisk effekt (ingen forskel i praksis). Og 775 har en ekstra analog indgang. Ellers er betjening, mål og vægt identiske. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 10-August-2014 kl. 22:23 |
|
![]() |
|
Henrik.. Mange tak.. men af hvad jeg kan læse så har 775 også 4k opskallering?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |