recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til regionsfri blu-ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til regionsfri blu-ray afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mcseanc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juni-2011
Sted: Nexø
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til regionsfri blu-ray afspiller
    Sendt: 09-Juni-2011 kl. 23:06
Hej allesammen! Jeg kunne virkelig bruge noget hjælp.

Jeg er en ung studerende, som ikke har alt for mange penge, men samtidig sætter min "hjemmebiograf" højt. Har længe modstået blu-ray formatet, men nu skal det være. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en blu ray, som er regionsfri på både blu-ray og dvd siden (alternativt kun på dvd siden).

Har set på Oppo BDP-93 efter at have oplevet 83'eren hos en kammerat samt læst alle de glorificerende anmeldelser på nettet. Mit problem med den er at min økonomi ikke er helt optimal til at bruge næsten 6000 kr. på en Oppo fra av-connection.dk .

Ellers har jeg søgt lidt på multiregion blu ray afspillere fra England og Sverige, men kan aldrig rigtig finde anmeldelser af dem, hvilket gør mig lidt nervøs for at lave et "fejlkøb".

Alternativt så jeg på en regionsfri Pioneer BDP-333 Blu-ray inde på Laserdisken.dk, men igen kan jeg virkelig ikke finde nogen anmeldelser. Er der nogen som har gode idéer?

Jeg ville nok helst gerne af med max 4000 kr. (evt. et par hundrede mere, hvis nogen har et godt tilbud)

Håber at nogen af jer vil tage jer lidt tid til at hjælpe en ubeslutsom ung studerende :)

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384