|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Renos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2011 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Ok MakeMKV skal klart tjekkes.
Nogle af jer der bruger Mymovies ? og ved om man kan få det til at fungere med MKV.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja, og ja det virker med MKV. MyMovies er en Tagger og frontend addition, det er IKKE en afspiller....Den kan tagge stort set alt.... Redigeret af Patriarken - 22-August-2011 kl. 17:28 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Renos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2011 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Når man ripper til MKV, kan man så havde flere sprog på samme film? min søn er 5 og elsker Harry potter, så den ville jeg gerne havde med original og dansk. kan man det ?
Når i ripper til MKV gør i så direkte fra DVD, eller ripper i til Video_TS audio_TS også ripper dem om igen til MKV ? |
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Er der ingen der bruger Handbrake til mkv?
Det virker også ganske godt.
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() |
Lad dem nu bare fylde det de fylder. Smid det væk du ikke skal bruge, men behold den fulde kvalitet. Harddisk plads koster jo ikke meget i dag.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Benyt DVD Shrink!
Det fylder intet, arbejder hurtigt og du kan selv frit vælge størrelse, undertekster og sprog. Hvis du vælger at rippe til MKV-filer, skal du være klar til at installere ekstra codecs i din Win7, da den ikke som standard understøtter MKV-filer... M.v.h.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har forsøgt mig med MakeMKV og det køre helt fantastisk. Kun et problem MCE vil ikke afspille dem men det fik jeg så svaret på i posten ovenfor :)
Vil takke jer alle for jeres hurtige og gode svar, dette forum virker simpelthen bare perfekt. har prøvet at finde svar andre steder, men folk svare som regl ikke. Tusind tak for hjælpen Venlig hilsen Reno. |
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Jeg bruger selv MyMovies, og alle mine tidligere film er rippet med entet CloneDVD/DVDShrink og så ligger den kun Main-movie og DK/UK lyd samt DK sub. i et .ISO format
de afspilles fint via MyMovies plug-in til WMC Idag er jeg gået over til .MKV format og både DVD og Bluray bliver rippet i det main-movie samt de lydspor/subs jeg vil ha. Det funker helt fint i WMC og også via RemotePotato på Ipad2
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Denne opsætning har jeg brugt
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Mingo.
Det er ret meget det jeg vil :) Jeg har lige for 20min siden brugt den guide og det virker nu med MKV i MCE MEN der er ingen tekst på mere har du en løsning til det ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Tror jeg har fundet en løsning.. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvilken lønsing ?
|
|
M!NGO
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |