recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til RIP Nybegynder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til RIP Nybegynder

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Renos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-August-2011
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 22:54
Ja troede jeg havde fundet den ved at jeg havde glemt at hakke af ved subtitels i ffdshow. Men der er stadig ingen tekster. Så at en havde slettet nogle dll filer og det havde hjulpet for ham, desværre har han bare ikke sagt hvilke han settede. har du en ide jeg bruger som sagt win7 mce x64
Til top
Ottendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2010
Sted: Danmark
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 16:07
Hej

Jeg har brugt Shark007codec-pakke. Når den er installeret kan man sætte flueben ved: "Shark007 sugested settings" Bare husk at installere X64 componenterne.

Så viser den mere eller mindre alle film formater.. inkl. undertekster. Jeg har ikke oplevet nogle problemer.

Envidere har jeg altid brugt DVD-Fab til at rippe med. Mener at den er gratís hvis man laver 1:1 iso.
Har også AnyDVD installeret.

Redigeret af Ottendahl - 23-August-2011 kl. 16:08
Til top
Renos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-August-2011
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 16:19
Jeg har fået det til at virke to et par timer og google, men det spiller nu. renamede et par dll filer også reinstallerede ffdshow.. og nu virker det som det skal.
Til top
jeppe tange Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Juli-2011
Sted: dk
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2011 kl. 17:31
Ellers spørg endelig igen, hvis flere spørgsmål:)

Mvh jeppe tange
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu