|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
weblance ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() Sendt: 02-December-2008 kl. 18:12 |
Jeg er på udkig efter en ny HTPC, da der er alt for meget bøvl med den gamle. Det jeg er på udkig efter er en billig maskine, hvor kabinettet ikke er alt for stort (B:25cm - H:58cm), da den skal stå i et skab. Så kunne jeg godt tænke mig at den kan afspille Blu-ray. Det jeg skal bruge: Kabinet - så lille som muligt. Det jeg IKKE skal bruge: RAM Hvad vil I eksperter foreslå? /Carl PS. Jeg har kigget lidt på denne BB: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=180114&se archArea=&Soegeord= Redigeret af weblance - 02-December-2008 kl. 18:38 |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Prøv evt. at se min salgsannonce nedenunder...
|
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
weblance ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
Der er ikke meget i din HTPC's specifikationer der svarer til det jeg gerne vil have, så desværre - ellers tak for budet. |
|
![]() |
|
prometheus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Athlon X2 4850e 1 MB (AMD Processor in a Box (PIB)) (Cooler (fansink)) Logitech Dinovo mini bluetooth tastatur Der er onboard grafik med HDMI udgang, som giver glimrende playback af bluray film samtidig med at der ikke er mere i kabinettet end nødvendigt der generer varme. Af samme grund kan anbefales USB tuner. Skruer man helt ned for cpu blæseren siger den stort set intet. Den bliver dog lidt varm og skal derfor stå et sted hvor den kan komme af med varmen. Er meget tilfreds med min. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |