|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperph ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 05-Maj-2008 kl. 18:52 |
hej. var gået lidt istå med gt5 så jeg besluttede mig til at finde et nyt savegame.jeg fandt et med alle baner gennemført og alle biler.jeg slettede mit savegame og ville så installere det nye men hvordan gør jeg det.jeg kan se det det nye save men jeg starter fuldstændig forfra
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Du skal da vidst bare kopiere save gamet ind i den mappe på PS3 der hedder værktøj til gemte data, så burde det virke.
|
|
![]() |
|
jesperph ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
jeg kan ikke bruge downloade saves men mit eget backup virker.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Er det samme version det savegame du har downloadet ? Hvis det kke er samme version EU, US eller JPN, er det måske derfor. |
|
![]() |
|
![]() |
det er da en mulighed.mit spil er fra us og det ene save er fra tyskland,ved ikke hvor det andet er fra.tak for din hjælp
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan prøve med et US savegame herfra. http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=104303 Husk, at du skal opgradere dit GT5 til den nyeste version inden du ligger savegamet ind, hvis du ikke allerede har gjort det. BD = hvis du har Blu-ray disc version DL = hvis du har downloadet spillet på US store Redigeret af Klondike - 06-Maj-2008 kl. 23:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |