recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Skyrim
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Skyrim

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr. Pierre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Skyrim
    Sendt: 01-Januar-2012 kl. 18:38
Jeg har nu spillet Skyrim i et stykke tid, men kan simpelthen ikke finde ud af at "aktiverer" nye SHOUTS!

Jeg har fundet massere af ord og dræbt en del drager, men hver gang jeg prøver at aktiverer et ord, så skrives der bare, at jeg skal bruge Dragon Soul. Men jeg har nok absorberet de første 8-10 dragon souls.

Hvad gør jeg forkert???
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 22:17
Nu ved jeg ikke hvilken platform du spiller på, men på PC skal man trykke på R for at aktivere et shout. Når du står på et shout som ikke er aktiveret, står der du skal trykke på R for at aktivere. Så der står nok også hvad du skal trykke for at gøre det på PS3 og XBOX.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 22:37
Det er Xbox jeg spiller på.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2009
Point: 336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 22:56
Dine shouts ligger under menuen Magic.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 00:49
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Jeps, det ved jeg. Men jeg kan ikke aktiverer dem. Når jeg prøver, kommer der bare en kasse som fortæller at jeg behøves dragon soul for at lære shoutet........

Og som skrevet, så har jeg nok dræbt 8-10 drager eller mere ConfusedConfusedConfused
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 02:00
Oprindeligt skrevet af Mr. Pierre Mr. Pierre skrev:

Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Jeps, det ved jeg. Men jeg kan ikke aktiverer dem. Når jeg prøver, kommer der bare en kasse som fortæller at jeg behøves dragon soul for at lære shoutet........

Og som skrevet, så har jeg nok dræbt 8-10 drager eller mere ConfusedConfusedConfused

Har du "unlocket" shoutet (gøres i samme menu - se forneden til venstre for hvilken knap)?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Pierre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 09:30
SÅDAN!!! Big smile

Rigtig mange tak for hjælpen..... Nu har jeg 13 forskellige shouts at vælge imellem Thumbs Up
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:10
Det var nu også det jeg skrev, hvis du kigger efter ;)

Nå, godt nytår og god fornøjelse med spillet :)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 18:51
Hvad er et shout? Måden man kaster spells? Sorry, spiller ikke selv Skyrim. Desværre.

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 22:28
Nogle evner man hamstrer fra drager
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu