|
Hjælp til Sony play memories home |
Besvar |
Forfatter | |
mondeo93
Bruger Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Juni-2015 kl. 09:48 |
Jeg har er problem med programmet, når jeg overfører en video fra kameraet Sony HDR HC7E, så deler den videoén op i en masse afsnit, lige fra 10 sek til 30 min og optagelserne er optaget i kameraet uafbrudt, altså båndet har kørt fra start til slut uden afbrydelser.
Hvordan får jeg programmet til at kun at optage i et langt stræk, jeg kan ikke lige se hvordan jeg kan ændre det ? |
|
poul-r
Super bruger Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du danner en dvd eller blue-ray kan du angive at du kun ønsker en "fil" pr. dato.
|
|
mondeo93
Bruger Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, men PT skal jeg ikke ligge det på en blueray-disc da jeg ikke har en blueraybrænder
Kan jeg ikke optage så optagelsen kommer til at ligge som hel fil på PCen ??? Redigeret af mondeo93 - 09-Juni-2015 kl. 11:17 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af claus_jac - 09-Juni-2015 kl. 22:02 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |