recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til soundbar

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 17:05
Jeg har Harman/JBL 400SB Soundbar og den er jeg rigtig glad for.
Jeg hørte en del andre soundbar i forretningen, der i blandt også samsung.

Du skal ud og høre den og andre i en butik og så vil du ikke være i tvivl hvilken du vælger Wink

Den fås i øjeblikket i power til 3799kr !

Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Sirmcmb Sirmcmb skrev:

Men hvis jeg kigger på aktive højtalere hvordan bliver de sat til ens tv ?

Det gør de jo enten på Scart udgangen eller fra Headset Out. Som også skal bruges til en Soundbar, hvis ikke den og TVet har ARC.

....eller optisk udgang.....
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 10:44

Der kan så også hvis TVet har ARC, bruges en Audioextractor til et sæt Aktive højttalere/Soundbar med Analog tilslutning.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu