|
Hjælp til spotify |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2086 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2012 kl. 16:50 |
Hej.
Jeg vil have et abonnement hos spotify, men er lidt i tvilv om jeg kan nøjes med den til 49 kr. Jeg ønsker ingen reklamer, og vil gerne bruge min ipod til programmet. Jeg har squeezeboks, men ved ikke om det har noget at sige. mvh Allan |
|
![]() |
|
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have Premium-abonnement til 99 kr for at kunne anvende Spotify på din iPod.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2086 |
Okay - træls.
Men kan man gøre noget for at den kører ind over SB, og så nøjes med 49 kr |
|
![]() |
|
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Jeg kender slet ikke SB, men jeg tvivler på det. Så skal der findes en uofficiel måde at gøre det på...
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvis du skal bruge det til andet end via PC så skal du have Premium.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Gør det - Det er alle pengene værd :-)
Virker perfekt på SB, iPad, MAC, PC og iPhone her I huset
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Men kan man gøre noget for at den kører ind over SB, og så nøjes med 49 kr
Tja - jeg har en ældre bærbar mac sat op som mediacenter, som så er tilsluttede hifi og tv - så der har jeg selvfølgelig også min spotify konto på.- så den mac ( og dermed spotify ) kan jeg styre fra min iPad/telefon - og der bruger jeg programmet splashtop
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
kvaliteten på det billige Abb er meget tvivlsom, for de 99,- får du 320 kbps..
syns helt ærligt at det er flueknepperi at ville spare en sølle 50`er om måneden.. 99,- er i forvejen meget billigt når man tænker på hva man får..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |