recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Squeezebox Duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Squeezebox Duet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nyng32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Squeezebox Duet
    Sendt: 29-Januar-2011 kl. 09:57
 Så fik jeg gang i Logitech Z5500Digital og Logitech Squeezebox Duet !Tongue Det er sgu bare iorden MEN MEN MEN er der nogen der kan hjælpe mig med dette

1. Hvordan skifter jeg fra min musik (på pc) til netradio ?.Da jeg havde sat det hele op virkede Netradio fint men kunne ikke finde min musik på pc.Så tog jeg Recieveren ind ved pc og så fandt den min musik og kunne nu spille alt min musik fra pc.Stillede den ind i stuen igen og min musik virkede upåklageligt men nu kunne jeg ikke skifte over til netradio igen.Nogen der ved hvor man gør det og hvorfor det nu ikke virker ?????.Den skriver " skift bibliotek" Du har valgt noget som kræver at der etableres forbindelse til et andet bibliotek.Afspilningen vil stoppe".Så trykker jeg på "skift bibliotek" men den kan ikke få forbindelse til "mysqueezebox.com og jeg skal tjekke om serveren køre og at jeg har stabil netværksforbindelse.Serveren køre og jeg må jo ha forbindelse siden jeg kan hente musik fra pc.

2. Har valgt programmer inde på mysqueezebox.com men kan ikke få dem overført til min Fjernbetjening ?.Den skriver "Couldnt resolve IP address for www.mysqueezebox.com" og " problem med forbindelsen" men virker jo fint da jeg kan hente musik fra pc ???.

3. Det ser ud som om jeg ikke har forbindelse til mysqueezebox.com men har jo registreret mig og kan godt se min squeezebox på pc og spille min musik men ikke høre netradio og se programmer ??????.

Håber der er nogen der lige kan hjælpe for syntes jeg har prøvet alt!

Mvh Thomas

Redigeret af nyng32 - 29-Januar-2011 kl. 12:37
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 15:44

Er ikke superbruger i Squeezebox, men prøver at hjælpe alligevel.

Har du oprettet radiostationer i din Squeezebox-server ?

Så behøver du vel ikke at skifte bibliotek mellem radio og musik.

Til top
nyng32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 16:55
Ja har valgt nogen radio programmer og div. programmer men kan ikke logge på fra fjernbetjeningen...

Når jeg høre mine cder fra pc og vil slå over på netradio vil den ikke logge på ? selvom jeg har valgt programmer til den.....
Til top
nyng32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 17:07
skal man bare tilføje nogen netadresser til en netradio og så virker det på fjernbetjening ?
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Point: 589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 17:31
Har du oprettet en konto på http://mysqueezebox.com ?
Med samme email og adgangskode som du har angivet under opsætningen/installationen af din SqueezeBoxServer?
Se evt server logfilen

Det er lidt uklart om du hør radio via din SBS eller om du skifter til mysqueezebox.com eller om du prøver begge metoder
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 17:36
Du skal ikke skifte bibliotek for at høre netradio. På Controlleren vælger du menupunktet netradio. Der har du adgang til en del radiokanaler.
Hvis du ikke kan finde dem du vil høre der inde så gå over på din pc og under SBS så opret dem under Favoritter. Derefter dukker de op ovre på din Controller under Favoritter.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
nyng32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2011 kl. 14:52
Takker lige mange gange for nu  VIRKER DET!!! Thumbs Up.....Havde 2 forskellige logon på mysqueezebox.com Embarrassed
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu