|
hjælp til Squeezebox og dlink sharecenter dns 320 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JP Larsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 19:53 |
Hej
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få min squeezebox radio til at afspille mp3 fra min server der er en dlink sharecenter dns 320 ? Hilsen JP |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kræver at du kan installere Squeezebox Server på den, og det ser desværre ikke sådan ud.
|
|
![]() |
|
JP Larsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
jeg havde det lidt på fornemmelsen. men er det mon muligt at installere squeezebox server i linux versionen på dlink dns 320. og hvordan gør man det ?
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Det skal du ikke regne med. De SBS-versioner, der fås til diverse NAS'er, er speciel-tilpassede til netop disse.
|
|
![]() |
|
okay. men man kan jo også hente en version der kun står til linux tror du at den kan installeres på serveren ?
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
tag et kig her
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=83038 |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |