|
Hjælp til st60 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2013 kl. 18:52 |
Har lige fået tv'et hjem og alt fint der, men...
Når jeg vil køre lyden via arc retur til anlæg tilsluttet tv'et 1 gang så jeg kunne styre lyden med Panasonic Remote men nu kan jeg ikke.. Hvor ændre jeg på tv'et så den styre anlæg lyd ligesom første gang og man gør på g20 og vælger sorround anlæg på Remoten.. Hedder Vieira link på g20 |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du aktiveret Linkfunktionen.? Ja det hedder Viera på Pana, Allshare på Samsung og Bavia på Sony, hvert fabrikat har deres eget navn for den samme ting.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |