recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til surround opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til surround opsætning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til surround opsætning
    Sendt: 18-Februar-2008 kl. 17:08

Hej

Er for nylig blevet ejer af et lækkert 42" Samsung plasma, med motoriseret vægbeslag så jeg kan dreje det over med sofaen.

Har derfor belsuttet mig at min gamel LG hjemmebio skal udskiftes. Først og fremmest fordi jeg gerne vil ha en Hdd optager og så for og få noget bedre lyd.

Men hva skal jeg købe?? Har været rundt i de lokale butikker og kigge. Begge steder var de meget glade for Bose, men sys squ ik det lige er mig.

Har så kigget på Pioneer hjemmebio sæt, men hvordan er lyden når der kun er højtalere foran? For sys at 20k for LX01 er mange penge, men det er måske det værd? Det var jo nemt med såen et sæt så har man det hele i et.

Men har så osse luret lidt på Harmon Kardon forstærkere med System Audio højtalere til...

Men sys det er svært, hva skal man vælge og hva skal man kigge efter?? Budget ca 15000kr +- Vil godt gi lidt mere hvis det er pengene værd..

Min stue er lidt trælst når det kommer til og sætte højtalere op

Ca såen her--> 

Håber der er nogen med nogle gode forslag..

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 01:30
Onkyo reciever... Evt. kan yamaha og Denon, de er også ret gode.

Så ville jeg kigge mere på Audiovector, de laver nogle super gode HT. De kan købes i næsten alle størrelser og alle priser.  
Ikke et mærkr man høre så meget om, men nogle herinde har det. Mange prof. herhjemme og "ude i byen" kender mærket...
Jeg skal have sådan nogle når jeg skifter.

Med venlig hilsen
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu