|
Hjælp til surroundforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Slabb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2014 kl. 10:09 |
Hej alle!
Jeg skal bruge alle de smarte funktioner fra en surroundforstærker (HDMI-switch, digital til analog lyd-converter osv.), men det skal ende med HDMI ud til en projektor, og lyden fra alle indgangene skal ende i en analog ud der skal videre til en mixer/PA-anlæg. Kan denne forstærker sende al lyd ud via AV-out?? Skyd løs, Jakob
|
|
Denon avr 2310, Front: Dali 400, center og surround: Dali 104, PS3 fat 40gb, Toshiba HD-DVD, WDTV Live, Sanyo z5
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, AV Out er kun aktiv ved analoge input.
|
|
![]() |
|
Slabb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Hej Otto, tak for det hurtige svar!
Jeg tænkte det desværre nok, at det ikke kunne lade sig gøre. Er der andre muligheder i nogenlunde samme prisklasse? Behovet er, at kunne lave 4-5 digitale kilder om til analog lyd + HDMI til projektor, så det kan sendes videre til en mixer/PA-anlæg, hvor der kun er analog lydindgang.
Redigeret af Slabb - 14-Januar-2014 kl. 12:01 |
|
Denon avr 2310, Front: Dali 400, center og surround: Dali 104, PS3 fat 40gb, Toshiba HD-DVD, WDTV Live, Sanyo z5
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Uden at jeg kender alle receivere på markedet, så tror jeg du skal regne med at det er standard. Du skal have fat i en boks med HDMI ind, og HDMI + lyd ud - de findes som stand-alone produkter.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19842 |
Find en receiver med pre out.
Klaus |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Ja det var da også min første tanke. Kan sikkert findes brugt hvis det skal være billigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |