|
Hjælp til ét valg ml. diverse. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ladekarl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2012 kl. 18:17 |
Hejsa, kunne ikke lige finde ud hvad for et forum mit spørgsmål mest egner sig til, og derfor ender jeg her, da I helt sikkert kan hjælp mig.
Jeg har sparet lidt op til min hjemmebiograf, og skal købe en ny "ting", og spørgsmålet er simpelt, hvad skal jeg vælge?
Det skal tilføjes, at jeg har en Onyo TX-SR608 A/V receiver, og jeg er i tvivl, om den har power nok til at trække en evt. center Mentor Vokal sammen med de andre? Tak for hjælpen!
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville personligt vælge en ny center som er fra samme mærke og serie som dine fronter.
![]() Det vil nok give den største gevinst da du får samme klang som resten af frontsættet og det er ved skift af højttalere forskellen på lyden er størst. Tror du vil få en stor glæde af at få rigtig meget af filmlyden gengivet i samme klang som resten af frontsættet og med bedre kvalitet (kommer selvfølgelig an på hvad man går fra og til).
![]() Redigeret af Hessi - 30-Marts-2012 kl. 01:02 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ja, der vil jeg helt sikkert læne mig op af Hessi's mening, da (som han skriver) vil dette give dig den mest mærk/hørbare forskel i forhold til de andre "ting" du har i tankerne. Rasmus |
|
![]() |
|
Ladekarl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Status: Offline Point: 35 |
Hejsa og tak for svar!
Jeg vil også udskifte front højtalere, men har ikke pengene til at købe både front og center samme tid. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |