|
Hjælp til teleslynge |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 243 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En D/A konverter koster 148 kr. hos Av-cables.dk What do you want to do ? New mail< id="mailtovindueCopyClipboard">Copy< id="mailtovindueArea"> |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
|
Kan du ikke fjerne alt det der snask du sender med i dine indlæg? Klaus
|
||
![]() |
||
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 243 |
|
What do you want to do ? New mail< id="mailtovindueCopyClipboard">Copy< id="mailtovindueArea">Forum må være defekt ! Foreløbig har jeg ikke flere indlæg.
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2265 |
|
Du kan rette i indlæg - dette virker fortsat, uden problemer.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
|
Har været inde og se om jeg kan finde en D/A converter. Det er ikke lykkedes mig, det skal være en med et Jackstik da det er det der skulle have været på det nye tv. Er det måske sådan en her? Fiio D/A-konverter D03K - Lydkabler & Adaptere - Elgiganten Redigeret af pipper - 29-November-2020 kl. 21:57 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
|
Hvis du tager en D/A som den jeg linker til tager du et kabel som dette og så har du minijack med lyd i.... Klaus
|
||
![]() |
||
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
|
Måske var det en god ide at din far tog kontakt til en høre konsulent? De ved ofte lige hvad der passer i situationen, og til det specifikke høreapparat. Så undgår man eksempelvis ekko, og i din fars tilfælde ledninger. Ydermere vil man ofte kunne få tilskud til hjælpemidlet.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |