recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til tilkobling af BT headphones til TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til tilkobling af BT headphones til TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
press_play Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2015
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér press_play Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til tilkobling af BT headphones til TV
    Sendt: 26-April-2016 kl. 13:15
Hej, jeg er ejer af et Samsung f8000, og kunne godt tænke mig at tilkoble et par BT hovedtelefoner til tv'et. Tv'et har selv indbygget bluetooth modtager, men vil tilsyneladende kun parre med Samsung produkter. 

Så gik jeg på youtube og fandt en video, der viste hvordan man kommer ind i service-menuen, selv af en eller anden uransagelig årsag, så kan man stadig ikke koble non-Samsung BT hovedtelefoner til tv'et, selv efter man har ændret settings i service-menuen. 

Nu tænker jeg så, at der sikkert sidder et masse herinde, som er meget mere vidende end mig, som måske kan komme med et godt bud til hvordan jeg får tilkoblet de hovedtelefoner. 

Lige til sidst. Jeg er usikker på om der overhovedet ville virke, hvis jeg satte en separat bluetooth modtager til, da det sikkert stadig er Samsungs software som styrer showet. Nogle af jer som har erfaringer med at tilkoble en ekstra modtager til et Samsung tv som allerede har indbygget modtager ?

På forhånd tak :O)
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 13:40
Hvis alt andet glipper, så kan du altid en bluetooth-sender til hovedtelefonudgangen - i stil med den her: https://www.av-cables.dk/traadloes-lyd/bluetooth-musik-modtager-hvid-3.html

Til top
press_play Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2015
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér press_play Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 13:43
Tak for det hurtige svar. 

Tror du så at bluetooth-senderen bypasser Samsungs egen software, som fortæller tv'et at det kun må parres med Samsung produkter ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu