|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() Sendt: 15-April-2011 kl. 13:05 |
Hej
jeg har efterhånden været samtlige butikker samt hjemmesider igennem uden at finde noget brugbart. Det jeg skal bruge er et tv-bord eller evt. en skænk (som dog ikke må være for høj).. Den skal have minimum 1 låge så man kan stille PS3, Wii osv. derind. Nu kommer det tricky.. Den SKAL være under 160cm bred.. da det er hvad vi har at gøre godt med på den væg det skal stå. Højde skal den helst holdes under 50 cm. Det SKAL være sort, og må IKKE være højglans.. Er der nogen der er faldet over noget i den stil? på forhånd tak :) MortenP
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jysk, Bilka og Idé Møbler har TV borde i den stil
![]() Ah, den i Jysk er for bred: http://www.jysk.dk/130/135/3649112/a/catalog-sales
Men Bilka har:
Og Idé Møbler:
Redigeret af Kampus - 15-April-2011 kl. 13:23 |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Hej Kampus
tak for forslagene. .Men de mangler den lille detalje at de skal være sorte :).. Og det er nemlig også en del af problemet. der er MASSER af borde i Ege farvet.. men det hjælper jo ikke når fruen vil have det skal være sort :)
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Så køb en spand med sort maling.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Se det er nok sværere med sort. Men det findes! Og minus højglans tror jeg slet ikke... Du må igang med malerullen så![]() Redigeret af Kampus - 15-April-2011 kl. 13:26 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Kim.t
kan det fås i sort, og kan det bygges i "moduler" .. det ser lidt sådan ud?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja. Men der står ikke noget om højglans:
|
|
![]() |
|
![]() |
skal heller ikke være højglans.. så det er fint :).. de har faktisk en færdig model. "lowboard".. den vil jeg da prøve at kigge på..
tak for hjælpen.. har i andre ideer, så er jeg lydhør :)
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Hvad med denne, jeg kan dog ikke lige se om det glossy sort
http://www.omnimount.com/Product/Home_Theater_Furniture/Core_Collection/Axis_Series/Axis_VT/ |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Jeg endte med dette. Havde samme problem som dig og brugte ½ år på at finde det rette:
Følg denne tråd til bunds og se møblet i billeder (Dem hvor det samles i billeder)
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Lowboard er 160cm bred - og det er vel for langt for dig. Det jeg købte var "Korpus til TV-bænk" og det er kun 130cm
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |