|
Hjælp til tv møbel/opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nomanni ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2014 kl. 13:29 |
Hejsa derude i recordere-land.
Jeg fik en masse god hjælp sidst angående højtalere valg, og der blev valgt nogle Dali Ikon 6 MK2. Så mange tak for det. Nu står jeg og vil videre i mit opbygnings process og kunne igen godt bruge lidt hjælp. Pt. ser mit 2.0 setup sådan her ud: https://www.dropbox.com/s/elxodn3ibmdgmxa/IMAG0417.jpg Næste skridt for mig vil være at få en SVS PB-1000 subwoofer ind og den matchene Dali Ikon center speaker. (Har lige glemt navnet). Som i kan se er der ikke plads til nogen af delene lige umiddelbart. Jeg tænker et smaller tv møbel hvor min ps4, receiver og routere står oven på hinanden for at skabe gulvplads til sub'en samt et sted at placere min center speaker. (Jeg vil virkelig gerne undgå at sætte tv´et op på væggen hvis det kan lade sig gøre). Er der nogen der har nogle gode ideer? På forhånd mange tak. |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad med at stille subben et andet sted end front væggen? køb et bredere tv møbel, og gerne et hvor din center kan ligge i et rum centralt under tv'et. det kunne blive en god løsning, hvis dit rum da tillader at subben kan stå ved bagvæg, side væg eller andet. kender ikke lige din subben, men måske kunne du også have plads til den i et evt møbel, samtidig er den så gemt væk og derved ikke synlig.:) mindes at en her på forum har gjort det med både sub, center og fronter i hans møbel. men kan ikke huske hvem:/
|
|
![]() |
|
Nomanni ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er bange for det bliver noget makværk med en SVS PB1000 Sub.
Den går ret dybt og har et godt output. Tror den vil skabe forholdsvis meget uønsket støj hvis man låser den inden i et møbel. Kan den stå frit på gulvet foran kan man også med meget lidt fleksibilitet bestemme om den skal stå på højre eller venstre side af tv møblet afhængig af hvad der skulle lyde bedst. Venstre bliver ind mod et hjørne hvor der måske vil være lidt mere brummen og højre står den måske lidt mere frit. Efter dit forslag læste jeg op på det, og det ser ud til at subwoofer i tv møbler er meget uønsket. http://www.audioholics.com/home-theater-connection/subwoofer-placement-tips-for-cabinetry-installations
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |