recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til tv tuner - endnu en tråd om emnet...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til tv tuner - endnu en tråd om emnet...

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Fjeder Fjeder skrev:

.. men jeg er på SU, så det skal holdes så billigt som muligt,
Prøv at check om du har adgang til Microsoft Dreamspark eller MSDN Academic Alliance gennem uddannelsesstedet - så koster Windows intet Wink
Til top
Fjeder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2011
Sted: 9000 Aalborg
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Når du nu snakker om det skal være så billy, så har Bilka jævnligt en USB DVB-C på tilbud til 300 kr, normalpris 500 kr. Men om den dur til noget ved jeg ikke. Andre der har prøvet den?

Åh ja, der er vist noget der... Kan du huske om det er en AGK?? For så er det temmelig sikkert den samme, som Aldi tit har på bud.. Den skulle være rimelig under windåse, men det kræver lidt mere at få den til at virke under en linux.. Dette har noget at gøre med indmaden, især styrechippen har noget at sige, efter hvad jeg har kunne læse mig til andetsteds..

Oprindeligt skrevet af michael9000 michael9000 skrev:

Prøv at check om du har adgang til Microsoft Dreamspark eller MSDN Academic Alliance gennem uddannelsesstedet - så koster Windows intet Wink
Ja, det er også en mulighed... Kunne da købe office til halv pris.. men er nu meget glad for openoffice, så brugte ikke muligheden.. Også tilfældigt jeg opdagede muligheden var der, skolen fortalte ikke noget :-/ (ucn)
Jeg er stadig noob - bær over med mig :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu