recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til tv.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
filmnørden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmnørden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til tv.
    Sendt: 08-Maj-2020 kl. 17:27


En god ven har købt et phillips tv, sådan et standard 32" til brug i soveværelset. De vil sætte en ipad via hdni til tv'et og streame via den. Når DR app'en bruges kommer der både lyd og billede på tv'et. Når viaplay/stfoa tv mm bruges kommer der kun lyd på tv'et. Kabel og stik mellem HDMI/ipad er afprøvet på andet tv og virker fint.

Jeg syntes ikke at kunne få hjælp af google, men måske kan en af jer, har et godt råd.
Jeg har forsøgt software update og nulstilling, samme problem.   

På forhånd tak for jeres hjælp :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 17:35
Måske noget med drm. At gøre . Hvis jeg var dem. Køb en almindelig Chromecast, og cast op på. Så skal de heller ikke have iPaden sat til tv med HDMI. Sådan Chromecast koster ikke mange basøre
Til top
filmnørden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmnørden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 07:58
Tak T-Duck. Jeg vil tage den med tilbage til dem, du kan sikkert have ret at der måske er et eller andet der som blokerer :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu