|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zanetti ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 27-Juli-2007 kl. 13:25 |
Hej
Har lige købt sådan en Tvix ekstern harddisk mediecenter, og den er nu tæt på at ryge ud af vinduet. En simpel ting som at få signalet frem på mit tv - kan bare ikke lade sig gøre?? Når den er tændt, står der bare loading på displayet, og det gør den så i timevis, men intet signal på tv'et. Har prøvet de få muligheder der nu er for at tilslutte det tv'et - men intet signal. Har også prøvet at sætte den til tv'et via usb, men den skriver bare "indsæt kortlæser" Når den er tilkoblet min pc via usb, er der ingen problemer. Jeg har lavet partition og formateret disken. Men altså temmelig frustrerende at jeg ikke kan få noget signal frem på mit tv. Nogen der lige vil hjælpe... på forhånd tak.... n00b |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Har du købt den ny eller brugt ? Har du prøvet at smide ny firmware på. Det tyder at den ikke kommer rigtigt igang når der bare står "loading". |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Han kan næppe opdatere firmware når den ikke vil starte op. Hvor stor HDD har du sat i den? Har du sat jumperen rigtigt? Den skal være single master. Prøv evt. at se om den vil starte op helt uden HDD. m.v.h. |
|
![]() |
|
zanetti ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Den er helt ny..
Jeg har ikke selv sat i hdd i, den var i, og er på 500 gb. Er du sikker på, at jeg skal til at skille den af og rode med jumperen, fordi den virker jo fint nok sammen med min pc (i usb-mode) - er den ikke i usb-mode, står den bare og prøver at loade uden noget sker, og som sagt intet signal til tv'et. og nej der er ikke mulighed for netværk på denne model. more help please ![]() n00b |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Som sommelle skrev: Prøv at pille strømmen af HDD'en og start den op. Og signalet til TV'et kommer først lige når den næsten er færdig med at skrive "Loading". Redigeret af kim.t - 27-Juli-2007 kl. 16:08 |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Du behøver blot at fjerne det lille plastikdæksel i højre side of dimsen, og trække ledningen ud. Der er ingen grund til at fjerne HDD. Prøv evt. at spørge på http://www.mpcclub.com/ der er mange med erfaringer med sådan nogle maskiner. m.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg giver op..., har læst side op og side ned på alverdens fora'er, men ingen har det rigtige svar..
kan jo vælge bare at bruge den som ekstern hdd til min pc, men det er en noget dyr løsning.... så den ryger retur. Er der nogen der kan anbefale en anden ekstern medie-afspiller på forhånd tak.. n00b |
|
![]() |
|
![]() |
Har du haft pillet stømstikket ud af HDD'en ? Det er altså ingen videnskab da du bare skal fjerne dækslet og hive stikket ud.
|
|
![]() |
|
![]() |
det er rimelig simpelt ja, så ja - det er forsøgt displayet viser stadig "loading" ingenting sker, intet signal på tv'et n00b |
|
![]() |
|
![]() |
Den må være defekt ! Retur med lortet - du skulle vel ikke have købt den hos Pixmania i frankrig så du skal af med en halv bondegård i fragt. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
jo mand.. har købt den hos pixmania, regnede jo ikke med at lortet skulle retur...
damn owned ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |