recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til TV-PC problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til TV-PC problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SimonVad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til TV-PC problem
    Sendt: 18-Juni-2008 kl. 21:47
Hej,

Jeg har et lille problem med at få billedet fra min computer op på mit tv. Jeg sidder med et Samsung M87 40'', men når jeg prøver på at sætte det til siger det bare "Mode Not Supported". Ved ikke om der er nogen der har en lille smule erfaring med netop dette men de kunne ikke fortælle mig noget som helst ved forhandleren, og da jeg ringede til Samsung support fik jeg en i røret der lød som om han ikke rigtigt gad at hjælpe mig, så nu henvender jeg mig her.

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg poster da det er første gang jeg selv poster på jeres forum, men håber der er en derude der kan hjælpe mig lidt..

Jeg benytter en bærbar fra Zepto der max kører en opløsning på 1440x900, ved ikke om det har noget at sige men ved at tv'et kan køre en noget højere opløsning. desuden er det sat sammen med et VGA kabel. VGA i begge ender.

-Simon

Redigeret af SimonVad - 18-Juni-2008 kl. 21:51
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 21:49

?????????????

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af SimonVad SimonVad skrev:

Jeg benytter en bærbar fra Zepto der max kører en opløsning på 1440x900, ved ikke om det har noget at sige men ved at tv'et kan køre en noget højere opløsning. desuden er det sat sammen med et VGA kabel. VGA i begge ender.

-Simon

Du har tydeligvis valgt en opløsning som ikke understøttes af dit TV. Prøv og se i denne tabel og find den opløsning som passer til dit behov:

Mvh Hans
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu