|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 10-August-2009 kl. 18:44 |
Jeg skal en smuttur til New York og overvejede at købe en oppo bdp-83 med hjem og lave den regionsfri. Jeg er dog lidt i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre at bruge den i danmark ... er der nogen, som kan svare mig på det ?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
De Oppo BD-afspillere der sælges fra England er amerikanske modeller, så selvfølgelig kan du også selv hive en med hjem fra USA, og bruge den her i landet.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Det virket fint i DK, da der er indbygget en strømforyning er kan bruge
med 110v og 230v, du skal så bare ud og købe et nyt strømkable (samme type som bruges til computer, her til lands) og et kodefri kit, så det er lige til at går til ![]() God tur ![]() Redigeret af Startrek - 10-August-2009 kl. 18:52 |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Regions fri kit til Oppo'en kan iøvrigt købes hos CRTprojectors og hos BluRayChip.dk |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
takker for de hurtige og konstruktive svar! ...
![]() |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Du skal nok lige undersøge, om den faktisk kan købes i New York.
Hvis du har en adresse kan du selvfølgelig bestille den på nettet og få den sendt, men jeg tror ikke Oppo sælges i fysiske butikker, da det ikke er del af deres forretningskoncept. |
|
![]() |
|
![]() |
Det var en meget god pointe ... Jeg må se om jeg ikke kan få sendt den til det hotel jeg skal bo på fra oppodigital.com ... Jeg skal være der 8 dage, så mon ikke det kan lade sig gøre
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Koste ikke Oppo´s prod. det samme i hele verden
![]() Det ville sige hvis man købe den i US, så har man besværet med at transporte den hjemme selv (og så som told kan give problmer med mere), og den enste man spare er lidt på forsendes, men man har besværet med at få den ud af US. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg vil tro det er for at spare moms, told og gebyr. Det er jo ikke altid tolden er på plads i lufthavnen. Men det kan blive dyrt hvis du åbner kufferten. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
På Oppos amerikanske side koster den cirka 2000 mindre end jeg gav hos
CRT projectors, så jeg vil da sige, at det godt kan betale sig. Og så falder det vel inden for den beløbsramme, man må tage varer med for uden told? (er det ikke 3500?) |
|
![]() |
|
![]() |
Hvem der bare havde en rige onkel i US, som så kunne sende en over ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var også kommet frem til en besparelse på ca. 2000, så det er da værd at tage med
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |