|
Hjælp til valg af 65" eller større +soveværelse tv |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
er det bedre med C1 og OLEd end den her?
|
|||
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4991 |
||
Der er altså en 65 CX på lager i Elgiganten til under 10k.
Redigeret af Munch - 25-September-2021 kl. 21:18 |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
||
den havde jeg set på men jeg er i Herning og de er i CPH. Men kan nu læse mig til den C1 bandit skulle være fin, bare den så havde været under de 10 igen
|
|||
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
||
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Kan godt nok ikke se her. Kun på Sjælland. Bedre endc1?
|
|||
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
CX er sidste års model , hvor C1 er fra i år .På billedkvalitet er de nærmest 1:1, da OLED flytter sig meget lidt fra år til år. Der kan være lidt forskel på design og tilslutninger .
Så CX til 10k er også et superkøb .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
flunk69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
||
Det er helt vildt så billige OLED 65 tommer er blevet i pris
![]() Pt. 6 stk OLED 65 tommer til under 10.000 kr. Billigst Panasonic TX-65HZ980 til 7900 kr. |
|||
Yamaha RX-A1050 Receiver
Jamo 606 Fronthøjttalere Magnat supreme 250 baghøjttaler Jama s60 Center 2 stk. Auna line 300 subwoofer LG CX 65 OLED Tidligere Sony KDL-60W855B Samsung bd-h8900n LG 40UH630V |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4991 |
||
Power Viby har også sat CX ned til 9999,-
Redigeret af Munch - 26-September-2021 kl. 11:21 |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Lidt presset og en anelse ladet med impuls køb var jeg i Elgiganten og Power idag.
Elgiganten kunne ikke lave noget på C1 eller cx'er. Som sagt været helt ude af TV tune i 5-10 år. Så er rigtig glad for hjælpen herinde. Fik lidt vejledning og pris tilbud på Samsung 65 Q77a 4K Oled til 9900 og lg65 nano91 4k led til 12900kr. Den flinke mand havde selv cx'er og er mega glad for den, men flyttet i ny lys lejlighed, hvor han synes OLED bliver lidt af et spejl. Vores stue har 3 store vinduer til venstre for alteret. Så gik der QLED i den. Jeg tog derefter i Power, inden fortalte sælgeren i giganten at de helt sikkert vil sælge mig noget andet end c1 og cx'er. Han fik ret, men de havde ej heller nogle på lager. De var også her fan af OLED, men mente med lyset at denne var et godt valg den fik jeg en god pris på med et Samsung til soveværelset. Nu er det installeret og vist nok været igennem det meste. Første LG for mig. 1. Helt skævt TV til ca. 11.000kr? 2. Til mit gamle panasonic fandt man vidoer og links til kalibrering eller... indstilling af diverse farver osv. Der er godt nok lidt muligheder her og ditto med lyd. Gode tips? 3. Altid rart med nyt TV og der er da sket en del siden VT30, men er OLED bare vejen og skal jeg overveje at bytte den til en c1'er eller modellen fra 2020? Igen kæmpe tak til jer alle som har hjulpet indtil nu!
|
|||
|||
![]() |
|||
||
Øh det er jo et LCD TV
![]() Redigeret af Munch - 26-September-2021 kl. 20:02 |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
yep, så det med lys osv. er salgsgas? Kan ligesom fornemme at køber man ikke OLED (som jeg gik efter!) Så er den helt galt?
|
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |