|
Hjælp til valg af 65" eller større +soveværelse tv |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Samsung laver IKKE OLED, så jeg ved ikke lige hvad du er blevet tilbudt.
Så måtte han da være klar til at sælge sit eget tv? Lur mig, han tjener mest i provision på QLED…….. Klaus
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
||
Næh, men hvorfor ikke få den bedste billedkvalitet til prisen, i det her tilfælde til mindre. Som jeg ser det er du ikke blevet vejledt til det bedste køb. Jeg har skrevet det før, Oled har ingen problemer i solskin. Og ja skærmen er blank slukket, og det er slet ikke et problem.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
||
I elgiganten havde de c1'er og der var meget genskind fra deres lamper kontra på de andre modeller han også forsøgte at sælge. Så med vores store vinduer så faldt jeg nok lidt for salgs gassen der og ved Power. Men den kan returneres indenfor 30 dage så....
|
|||
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|||
![]() |
|||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
||
|
|||
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
||
Ja butikslys er nådesløst især i en blank skærm. Tro mig det er ikke et problem i et hjem med mindre du sætter spotlights direkte på skærmen.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Du må ikke på nogen måde bilde dig selv ind at nævnte LCD -uanset om de kaldes QLED eller nano cell - matcher foreslåede OLED på billedkvalitet. Og har du kunnet leve med Pana plasma i nævnte stuebelysning, så vil OLED være flere ligaer oven mht både lysoutput og mindre genskin.Den eneste vejledning du bør lytte til i Giganten og Power - er vejen til kassen . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
||
Du har købt katten i sækken. Længere er den ikke.
LGs "NanoCell" er klassisk IPS LCD, som hører til i den lave ende af skalaen. Hvis du har mulighed for at bytte, så synes jeg, at du skal følge rådene, du fik herinde, og købte et OLED TV. Du vil reelt går fra noget af markedets laveste billedkvalitet til så godt som markedets bedste billedkvalitet – og samtidig spare penge.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
||
Jeg ville returnere den nye LCD skærm.
Et par OLED bud: https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php Mest oplagt er nok at tage LG 65C1 med hjem fra Power, når du alligevel skal derhen. Den er på bud til 11,2k i denne weekend. Den kostede i øvrigt 10k for ca. 3 uger siden, og kommer uden tvivl derned igen. Men det rækker tålmodigheden måske ikke til ![]() Redigeret af thor-thor - 01-Oktober-2021 kl. 12:23 |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Trådstarter er tydeligvis desværre gået i "ekspedient-fælden” . . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
||
Med 30 dg returret har han god tid til at finde den rette skærm til den rette pris. Det lød som om han vil returnere fejlkøbet.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
ELSKER dette forum! TAK! Jeg har reserveret C1'er som jo må være denne: LG 65" 4K OLED TV OLED65C16LA Så Power here I come.... back! TUSIND TUSIND TAK FOLKS!
|
|||
|||
![]() |
|||
||
Godt valg .
Specielt AC/DC vil forekomme meget mere naturtro på OLED
![]() |
|||
Samsung PS63C7705
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |