recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af Blueray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til valg af Blueray afspiller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af kemp kemp skrev:

Tusind tak! :D det er da bestemt ikke sidste gang at jeg kommer her :D utrolig dejlig oplevelse med den gode modtagelse og hjælp :D

Har lige bestilt Sony´en hos fona nu så den ligger klar til afhentning til mig når de åbner igen :D wuuu. Bare noget lort jeg først rejser hjem til fladskærmen den 2. januar :P
Stort tillykke. Se det fra den positive side - så har du noget mere at glæde dig tilTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kemp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-December-2009
Sted: Danmark
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 21:58
Tusind tak tusind tak :D (bukker og nejer:P )

Hehe ja det blir jeg jo nok nødt til :P masser og tid til at få lavet en liste over de film jeg bare må eje!

Der står ihvertfald allerede en masse Star Trek på den :P

Fik 2 blue ray i julegave, Max Payne og den aller 1. stargate film :D så det er to jeg glæder mig til allerede derudover er der jo must haves som sin city, independence day og ja mange mange flere :D nogen bud på en billig og god netpusher / fysiske butikker (i det nordjyske)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af kemp kemp skrev:

Tusind tak tusind tak :D (bukker og nejer:P )

Hehe ja det blir jeg jo nok nødt til :P masser og tid til at få lavet en liste over de film jeg bare må eje!

Der står ihvertfald allerede en masse Star Trek på den :P

Fik 2 blue ray i julegave, Max Payne og den aller 1. stargate film :D så det er to jeg glæder mig til allerede derudover er der jo must haves som sin city, independence day og ja mange mange flere :D nogen bud på en billig og god netpusher / fysiske butikker (i det nordjyske)
Ja der findes faktisk nogle stykker på nettet. problemet er blot, at de danske netbutikker ofte er en del dyrer end f.eks. de engelske. men jeg skal give dig nogle link. Husk på den viste amerikanske side, at du skal sikre dig, at det er region B udgaver, ellers kan du ikke se dem på din nye afspiller. Og for både den  amerikanske og den engelske side kan du slet ikke være sikker på, at der er danske undertekster - hvis det er et must:

Redigeret af Hother - 25-December-2009 kl. 22:13
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kemp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-December-2009
Sted: Danmark
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 22:20
ok:D takker, ingen danske undertekster er fint, undværer helst og skal det være så skal det være engelske, syntes i det hele taget undertekster ødelægger meget af oplevelsen, man misser så mange fine detaljer i skuespillet og grafikken :D

Er selv en meget glad bruger af www.laserdisken.dk både på nettet og i butikken i aalborg, kanon forretning kan kun anbefales.
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2009 kl. 13:34
Hvad med en Philips BDP7500SL til 1568 kr incl fragt og et HDMI kabel og Video/lydkabel. Nogen der kender den ?

Den har naturligvis HDMI out, men også Component og 7.1 surround lyd. Og så er der lyd ind ?!???

Det er pt den billigste BD afspiller i Silver og jeg er ved at være lun på den. Nogen der ved om den støjer ?

mvh Infinity
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu