|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kemp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Tusind tak tusind tak :D (bukker og nejer:P )
Hehe ja det blir jeg jo nok nødt til :P masser og tid til at få lavet en liste over de film jeg bare må eje! Der står ihvertfald allerede en masse Star Trek på den :P Fik 2 blue ray i julegave, Max Payne og den aller 1. stargate film :D så det er to jeg glæder mig til allerede derudover er der jo must haves som sin city, independence day og ja mange mange flere :D nogen bud på en billig og god netpusher / fysiske butikker (i det nordjyske) |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Redigeret af Hother - 25-December-2009 kl. 22:13 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kemp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
ok:D takker, ingen danske undertekster er fint, undværer helst og skal det være så skal det være engelske, syntes i det hele taget undertekster ødelægger meget af oplevelsen, man misser så mange fine detaljer i skuespillet og grafikken :D
Er selv en meget glad bruger af www.laserdisken.dk både på nettet og i butikken i aalborg, kanon forretning kan kun anbefales. |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Hvad med en Philips BDP7500SL til 1568 kr incl fragt og et HDMI kabel og Video/lydkabel. Nogen der kender den ?
Den har naturligvis HDMI out, men også Component og 7.1 surround lyd. Og så er der lyd ind ?!???
Det er pt den billigste BD afspiller i Silver og jeg er ved at være lun på den. Nogen der ved om den støjer ?
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |