|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() Sendt: 24-September-2009 kl. 10:27 |
Hey folkens! Jeg har brug for hjælp til valg af ny subwoofer. Ser masser af film og høre også en del musik. Har kigget på B&W PV1 og B&W ASW610XP. Hvad er bedst? Tak på forhånd. Redigeret af Tech2009 - 29-September-2009 kl. 14:57 |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Jeg kender ikke 610XP - men kan klart anbefale PV1'eren
![]() Hvis ikke du selv køber den til den pris - så send mig gerne en PM ![]() |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Slet Redigeret af SVP03 - 29-September-2009 kl. 06:45 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
jacobq ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2007 Sted: Afghanistan Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Ha Ha ja send da endelig en PM til mig også hvis du ikke vil have den
![]() |
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Hvordan synes du, at den er med film? |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen som kan hjælpe eller vejlede lidt?
|
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
Skal det være en B&W, for jeg ville da mene du kan få mere sub for pengene ved at kigge på andre mærker.
Ikke dermed sagt at PV1 er dårlig, den regnes for at være en meget musikalsk sub, den er bare lidt dyr imo og uden EQ. Redigeret af Leviathan.jk - 29-September-2009 kl. 15:29 |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/bw_ pv1_subwoofer_sort.htm Der står at der er Bass EQ på PV1. Redigeret af Tech2009 - 30-September-2009 kl. 19:16 |
|
![]() |
|
![]() |
Eller tager jeg fejl? Har PV1 ikke EQ?
![]() |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Det kommer an på, hvad du mener med EQ. Der er ikke decideret målemikrofon-agtig kalibrering som på f.eks. Velodyne. Personligt (og nej det er ikke fordi jeg arbejder der. Jeg tør godt være ærlig) synes jeg at den spiller ret så fornuftigt. Jeg har hørt subber i samme prislag der gør det meget dårligere. PV1'eren er i betragtning af, at det er en design sub et skarpt bud. Den spiller helt afgjort ikke så godt som andre suber-subber og de findes i mængder, men de fleste ligner også et kakkelbord i miniformat. Ellers så lån den med hjem inden køb. Det er den bedste måde at afgøre det på ! |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
Ja, hvis design betyder noget, er PV1 efter min smag, den pæneste sub på markedet. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, PV1 har rigtig flot design, men jeg vægter lyd-kvalitet mere end design. Har hørt at den skulle være helt vild god med musik, men til film skulle det være noget helt andet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |