|
Hjælp til valg af DAB radio |
Besvar |
Forfatter | |
nek
Ny bruger Oprettet: 29-Oktober-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 00:53 |
er der een eller flere der kan anbefale mig en dab radio med indbyggede gode genopladelige batterier. Jeg vil helst have radio der kan køre bluetooth og wifi. Følsomheden er også vigtig da der er elendig radiodækning i sommerhuset. Jeg er.ny herinde så jeg undskylder hvis jeg har formuleret mig ubehjælpsomt
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en Pure, vildt god lyd til prisen. Genopladelig Batteripakke kan tilkøbes https://www.nbradio.dk/shop/pure-evoke-h6-11007p.html
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal man med dab, hvis den har wifi ?
|
|
nek
Ny bruger Oprettet: 29-Oktober-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for de to svar
Vil kigge nærmere på den foreslåede radio, men det ser ikke ud til, at den har WIFI, så jeg vil da meget gerne have flere anbefalinger. Apropos Wifi - så skal jeg bruge Wifi, når jeg er steder med Wifi - men jeg kommer jo også ind imellem på steder, hvor der ikke er wifi
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan desværre ikke få både indbygget opladeligt batteri og wifi samtidigt. Så i prisklassen op til 2000 findes det mig bekendt ikke. Der er vist et par dyrere designer radioer hvor der findes begge dele samtidigt.
Pure har 2 wifi radioer uden batteri
|
|
Woody81
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vil handle på Amazon i England, så var Roberts også en mulighed. Det er 1140,- inkl. dansk moms og porto. Det her er vist en nyere udgave. Prisen er stort set den samme: https://www.amazon.co.uk/Roberts-STREAM218BK-Internet-Spotify-Connect/dp/B07692HS48 Jeg har en ældre Roberts radio med FM. Den har jeg været glad for. Dab er udgået. I dag er det dab+.
Redigeret af Woody81 - 29-Oktober-2018 kl. 11:29 |
|
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er et forslag til en DAB+ radio med bluetooth og genopladeligt batteri til blot 618 kr.
https://www.computersalg.dk/i/4458680/scansonic-pa6000-dab-radio-m?sq=pa6000 Vedr. modtagelse, så skal du huske at antennes længe er meget vigtig. Det betyder, at du skal trække antenne helt ud og have den stående i lodret position. På den måde får du den bedste modtagelse. Bruger du den i sommerhuset, så sørg for at radioen står i en vindueskarm. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |