|
Hjælp til valg af gulvhøjttalere |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle signaler på 851A ryger samme vej i kæden. Forskellen er blot at du på de enkelte indgange kan sætte en selvvalgt fixed volumen.
Iøøvrigt så er det en mindre udbygning af det princip man brugte i den tidligere 840A. Så en teknik Cambrigde har brugt de sidste 6-7 år. Forforstærkerne 840E og 851E kan det samme. Redigeret af Tweaky - 15-April-2015 kl. 22:44 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Tak for svaret.
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
"Cambridge Azur 851A er lidt speciel ved, at man selv kan designere en
given indgang til at fungere som Home Theater Input og selv sætte, hvor
meget kraft forstærkeren edit: max. må spille med. Det er jeg lidt
spændt på, om jeg kan finde ud, men det går nok med hjælp fra manualen. Jeg bruger pt. en E840 og den fungerer fint med en A/V
Receiver: Fixed Level Input er (på min) sat til -25 og det kører bare (fronterne på receiver er sat til +9) Redigeret af Schubring - 15-April-2015 kl. 23:18 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Tak for svaret, Schubring. Det har jeg noteret mig som udgangspunkt.
Tak til Dorf for lån af tråden. Jeg håber, at du kunne bruge lidt af det i din egen eventuelle jagt på en forstærker med HT-input. Og tillykke med dine højttalere i øvrigt. De ser spændende ud. Jeg har selv Dali Mentor 6, der som flere er inde på i tråden, ellers også er en god højttaler til de priser, den nu udbydes til som brugt fra 8.500 kr. for et par. Som du er inde på, er Mentor-serien udgået og erstattet af Dali Rubicon-serien. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |