|
Hjælp til valg af gulvhøjttalere |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal afholde mig fra at komme med råd, da det åbenbart SKAL være højttalere fra HFK - "Fordi de er populære"!!
![]() ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Tak for dit forslag.
Jeg kender slet ikke qln og dls. Måske ville det være nemmere hvis valget afgrænses til 2 mærker f.eks B&W og Dali som umiddelbart er meget populære højtaller mærker. |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
Hej
B&W er et ganske udmærket valg. På B&Ws hjemmeside har man kunne bestille en dvd der fortæller om de enkelte højttalere og hvad de skal kunne. Da du har ørerne åbne for brugte, bør du også kigge på Qln 606, 612 og DLS R55 og R66. Der kan du få meget højttaler for pengene. Hvis det godt må være gammelt(vintage): Scandyna a25, Beovox 5700 God jagt |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Jeg ønsker mig nogle gulvhøjttalere men er lidt i tvivl om hvilke der passer bedst.
Jeg har en stue på ca. 28m2 og prisen må ikke overstige 10-11000. Jeg er ret glad for B&W og har kigget lidt på disse https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/gulvhojttalere/bowers--wilkins-683-s2/ . De må gerne være brugte og er heller ikke låst fast til B&W men de må gerne være hvide. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |