Jeg kan ikke helt afvise at det kunne ende med Sennheiser CX300-II - Jeg har som nævnt haft et sæt tidligere (CX300 - eller dvs. det var vist Creative Ep630, men så vidt jeg husker er de helt ens?!), og jeg var generelt rigtig godt tilfreds med lyden. Jeg mindes ikke signifikante problemeri bas-området (i hvert fald ikke noget jeg ikke har kunnet EQ'e mig ud af).
Dog bekymrer det mig at de i DR2 So Ein Ding - ligesom jeg med mine CX300 - konstaterer at Sennheiser CX300-II ikke virker særlig robuste. Omvendt, så er jeg slet ikke sikker på om man overhovedet kan forvente mere end 1 års levetid i den prisklasse, da jeg ikke har tilsvarende erfaringer med andre producenter. Mit umiddelbart bedste bud på et alternativ til Sennheiseren er Shures SE110, da jeg flere steder kan se at de skulle være særligt robuste i samlingerne mellem ledning og øreknop samt omkring jack-stikket. Er der evt. nogen, som har erfaringer specifikt med Shure-modellen?
Iøvrigt mange tak til alle for jeres bidrag

Jeg tror dog primært at jeg har fået konstateret at det ER en jungle at købe den slags elektronik, og der er næsten ligeså mange meninger om hvad der er bedst, som der er folk.