|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
madsen5 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:53 |
Jeg skal i gang med at bygge en HTPC med alle de komponenter der normalt bliver anbefalet herinde. Pladsen det skal stå på er dog lidt trang. Jeg leder derfor desperat efter et kabinet som ikke er meget mere end 30 cm dybt, men gerne omkring 40 cm bredt. Højden er ikke så afgørende, så længe den ikke kommer over 20 cm. Jeg har selv fundet Hiper Mediacenter HMC-2K53A som er 31 cm dybt. Anmeldelserne er dog ikke så gode og jeg har endnu ikke fundet det som tomt kabinet. Det bliver mest solgt som barebone-system. Jeg har har også fundet Tsunami MJR2 som kun er 29 cm dybt. Det er dog ikke så kønt og har en mærkelig bule ovenpå. Til gengæld er det billigt. http://www.computer-takeaway.co.uk/index.php?option=com_cont ent&view=article&id=85:media-center-cases-tsunami-mj r2-slim&catid=35:pc-cases-and-enclosures&Itemid=36 Begge disse kabinetter har også den ulempe at der kun er plads til ét udvidelseskort. Jeg vil gerne have plads til et par stykker (2 tv-tunere). Har I nogle gode forslag til hvad jeg kan bruge? Med venlig hilsen, Mads Madsen |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
Men ellers bare søg på www.edbpriser.dk , kabinetter, og vælg max 30 cm i dybden. Flemming Redigeret af fltk - 12-Februar-2009 kl. 13:19 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
madsen5 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Tak for det. Jeg vidste slet ikke at man kunne søge på den måde på edbpriser. Desværre er der ikke mange af de kabinetter der er til m-atx, som er hvad jeg skal bruge. Jeg fandt dog Silverstone LC02 som ser lovende ud. Er der nogen her med erfaringer med det? Jeg er dog stadig åben for flere forslag. Også ting man ikke kan finde på edbpriser - evt. i udlandske netbutikker. Med venlig hilsen, Mads |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |