|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 12-August-2009 kl. 09:46 |
En af mine bekendte står for at skulle købe et komplet media center incl. TV. Han har forelsket sig i et Bose Lifestyle 48 system, som "kun" er et DVD baseret system. Han vil købe udstyret hos et firma, som hedder www.medielink.dk . De laver deres egne TV...påstår de. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvor meget de selv laver Jeg er ikke den store expert i mediacenter, men umiddelbart bør der vel findes noget som er bedre. Personlig er jeg ikke særlig imponeret over Bose. Jeg bemærker bl.a. at der ikke er Bluray indbygget. Hvad nu hvis han senere ønsker dette? Vil det være muligt at få HD lyd ud selv om en evt. dekoder er i afspilleren? Der ser ikke ud til at være HDMI input på Bose systemet. Og så synes jeg det er synd at have et 42" fuld HD TV uden mulighed for Bluray. Er der nogen som kan komme med alternativer til ovennævnte? Det er vigtigt at det er brugervenligt, da vedkommende ikke er den store nørd Redigeret af Sickboy - 12-August-2009 kl. 10:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |