recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af LCD-tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til valg af LCD-tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Holgersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af LCD-tv
    Sendt: 21-Juni-2006 kl. 18:14

Hjælp.

Jeg går og venter på et Samsung M71 men er i ventetiden blevet lidt skeptisk. Jeg er mildest talt ikke blevet imponeret af billedkvaliteten på de M61 som jeg har set opstillet forskellige steder. Det kan selvfølgelig være den enkelte butiks indstillinger, men flere!!

Jeg ved godt at det er svært at vejlede, men tror i at jeg ville være bedre tjent med et evt. Sony KDL 40 V2000.

Alle bud er velkomne, på forhånd tak.

Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2006 kl. 18:18
jeg har lige fået et m61 og er yderst tilfreds. Det er også en del bedre en den nye R72, hvis du ser dem ved siden af hinanden.
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
psychotic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2006
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2006 kl. 19:05

Jeg et netop skiftet fra et m61 til et sony KDL 32 V2000 og er tilfreds med skiftet.

Følgene er mine observationer:

Sonyet har et bedre sortniveau, knap så meget støj i billedet, bedre farvegengivelse, flere indstillings muligheder og en bedre og pænere fjernbetjening.

Desuden var jeg også irriteret over den dynamiske kontrast på m61 da man tit tydeligt kunne se at tvet havde skruet ned for lyset for at skabe bedre sort, tit bliver andre ting på billedet for mørke, sonyet leverer som sagt bedre sort niveau end m61 altså uden at det har dynamisk kontrast.

Så hvis valget står imellem m61 og v2000 vil jeg bestemt tage v2000 hvis jeg var dig.

Hvis valget står i mellem V2000 og M71 er det svært at sige tror de ligger meget lige mht billedkvalitet

Redigeret af psychotic - 21-Juni-2006 kl. 19:09
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu