|
Hjælp til valg af mini projektor |
Besvar |
Forfatter | |
soli
Super bruger Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2020 kl. 13:56 |
Mangler hjælp til valg af en mini projektor til soveværelset
Vil bruge rullegardin som lærred og måske senere skifte det ud med et rigtig lærred. Fra væg til vinduet er der ca 2,5 m og bredden er ca 1 m Regner med at sætte en chromecast tv i enden af projektoren og så en lille højttalere til lyden, det er så sølle som det kan være Hvad har I af forslag? /soli
Redigeret af soli - 28-December-2020 kl. 13:58 |
|
Ole N 84
Bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at se denne her video (230) PICZO Projektor - tag en storskærm med på camping - YouTube måske er det noget du kan bruge.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1018 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor "mini" - er det et spørgsmål om plads, pris eller fordi den skal være transportabel?
|
|
soli
Funktioner
Tak(0)
|
Det er heller ikke nødvendigvis en mini, men gider ikke have en stor projekter, nu der ikke er så langt til væggen, men den skal være lyd svag 🙉
|
|
longjohn2
Funktioner
Tak(0)
|
Miniprojektorerne er ofte kendetegnet ved svag lysstyrke - og i den billige ende, også en ringe opløsning.
Skal man have en kompakt enhed med høj lysstyrke og ditto opløsning, ender man hurtigt i en prisklasse, der er højere end en standardprojektor. Og hvis den alligevel skal sidde på en hylde oppe under loftet eller hænge ned derfra, så er det vel ligegyldigt om den fylder 10x10x5 cm eller 30x30x10 cm? |
|
soli
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er måske rigtig.
Har lige bestilt en VANKYO LEISURE 3 så må vi se om den er lyd svag nok :-) Den koster 130 $
/soli Redigeret af soli - 30-December-2020 kl. 07:47 |
|
longjohn2
Funktioner
Tak(0)
|
Håber den lever op til forventningerne - prisen ser i hvert fald god ud
|
|
Dorio
Ny bruger Oprettet: 27-December-2020 Sted: Brønderslev Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du fået den? Leder nemlig efter en billigt mini projektor til værelset :p
|
|
soli
Funktioner
Tak(0)
|
Den er på vej, skal nok give et review af den, når jeg får den :-)
/soli |
|
soli
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af soli - 26-Januar-2021 kl. 11:15 |
|
soli
Funktioner
Tak(0)
|
Det blev et kort besøg af VANKYO projektoren, den larmede og den kunne heller ikke lave det størrelse af billed jeg havde behov for.
Så det endte med at jeg købte en Sanyo Z3 fra dba, der kan jeg zoom det billed, som jeg har brug for og den er meget mere lydsvag Vankyo er videre i livet Så min kombineret covid arbejdsplads og hjemmebio, er godt tilfreds :-) Redigeret af soli - 26-Januar-2021 kl. 11:14 |
|
Dorio
Ny bruger Oprettet: 27-December-2020 Sted: Brønderslev Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for Update, havde ellers selv overvejet vankyo
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |