Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Iron Man
Guld medlem
Brugeranmelder
Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
|
Emne: Hjælp til valg af mobil Sendt: 23-Maj-2011 kl. 13:52 |
Jeg skal have ny firma mobil og kan vælge mellem:
HTC Incredible S
Samsung Nexus S
iPhone 4
Jeg aner ærlig talt ikke en skid om nogen af dem, jeg skal bare have noget der virker og som ikke går i stykker. Hvad er bedst? 
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 23-Maj-2011 kl. 17:25 |
Uha.... Jeg tør næsten ikke.... Men jeg er vældig glad for min iPhone 4, den funger bare :)
|
Mvh
René
|
 |
ladiesman217
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
|
Sendt: 23-Maj-2011 kl. 22:49 |
Siden du (som du selv skriver) ikke aner en skid om dem, så ville jeg vælge en iPhone 4, da den bare fungerer og er yderst bruger venlig. Så gå efter den og glem de andre to
|
|
 |
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 23-Maj-2011 kl. 22:53 |
Iphone 4. Aldrig har jeg haft en så stabil og brugervenlig telefon, og jeg har prøvet en del.
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |
Iron Man
Guld medlem
Brugeranmelder
Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
|
Sendt: 24-Maj-2011 kl. 08:47 |
3-0 til IPhone4, så må det blive sådan en :)
|
 |
ladiesman217
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
|
Sendt: 24-Maj-2011 kl. 17:00 |
Ja, du vil ikke fortryde det :)
|
|
 |
jens12345
Junior bruger
Oprettet: 17-Juni-2011
Sted: danmark
Point: 25
|
Sendt: 25-Juni-2011 kl. 08:45 |
4-0 til iphone:)
|
 |
db89
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
|
Sendt: 25-Juni-2011 kl. 10:21 |
Har du overhovedet været nede i en butik og prøve dem? At basere sin beslutning på hvad nogle få brugere på et debat forum siger garanterer ikke nødvendigvis at du får den mobil der vil passe dig bedst, folk vil som oftest anbefale det mærke som de selv har, om de så selv tog det rigtige valg er ikke til at vide. Så prøv at prøve telefonerne af og se hvilken du føler passer bedst til dig.
OBS! ovenstående tekst er blevet redigeret i forhold til den originale
Redigeret af db89 - 25-Juni-2011 kl. 16:58
|
 |
jens12345
Junior bruger
Oprettet: 17-Juni-2011
Sted: danmark
Point: 25
|
Sendt: 25-Juni-2011 kl. 10:39 |
man går aldrig galt i byen med en iphone:)
|
|
 |
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 25-Juni-2011 kl. 10:58 |
db89 skrev:
Har du overhovedet været nede i en butik og prøve dem? At basere sin beslutning på hvad nogle få "fan boys" siger garanterer ikke nødvendigvis at du får den mobil der vil passe dig bedst, folk som oftest anbefale det mærke som de selv har, om de så selv tog det rigtige valg er ikke til at vide. |
 FANBOY 
Det er sgu da utroligt at man ikke må give sin mening til kende uden at skulle kaldes alt muligt.
Prøv lige at være lidt saglig i stedet for at komme med det barnlige pladder.
Iphone 4 er nok den mest brugervenlige og stabile telefon på markedet, men nogle finder det forfærdeligt at man skal oprette en "konto" hos apple, men kan man leve med det, så er det bare noget der fungerer.
Der er også et hav af android-telefoner hvor mulighederne er lidt større på nogle specifikke områder,men ikke noget hvor jeg personlig har oplevet mangler i Iphone 4.
Alle Apps til Iphone bliver godkendt at Apple, og det kan være en af grundene til deres stabilitet.
Min kone har en HTC gennem arbejdet og den er virkelig ustabil, skal genstartes ofte, låser sp batteriet skal ud for at genstarte og uhyre langsom hvis man vil springe mellem eks. mail og andre muligheder.
Iphone 4 er den bedste telefon jeg til dato har stiftet bekendtskab med.
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |
B-CLG
Guld medlem
Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
|
Sendt: 25-Juni-2011 kl. 11:50 |
Iron Man skrev:
Jeg skal have ny firma mobil og kan vælge mellem:
HTC Incredible S
Samsung Nexus S
iPhone 4
Jeg aner ærlig talt ikke en skid om nogen af dem, jeg skal bare have noget der virker og som ikke går i stykker. Hvad er bedst?  |
Nu virker det så heller ikke som om de enkelte modellers tekniske detaljer vil have så stor betydning for dig. Tag en snak med dit firmas telefonsupportere, og hør hvilken model de er bedst til at supportere, inkl. udstyr som headset, ladere, car-kit hvilken der er bedst integreret i firmaets systemer, eksempelvis mail og firmatelefonbog hvilken er bedst til backup/synkronisering af kontakter etc. Skal du ringe meget til kunder, så er selve samtalekvaliteten meget meget vigtigere end at enheden kan afvikle "Angry Birds" uden at hakke. Om der så står Apple, HTC eller andet på enheden er ligegyldigt. /B
|
 |
Ashanti
Super bruger
Oprettet: 07-September-2008
Point: 358
|
Sendt: 25-Juni-2011 kl. 13:32 |
Jeg havde eb IPhone4 og den var skøv i menuerne og genstartede et par gange om dagen. Den dårligeste jeg har haft hidtil. Bare lige for at vise at der sker fejl med IPhone.
|
Samsung UE55D8005 Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield
|
 |