|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spiff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 11:50 |
Jeg skal have mig en NAS med plads til 4 disk. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe, men det er vigtigt at det er meget støjsvagt, da det skal stå i min stue.
Jeg har kigget lidt på den nye DS411, men jeg kan ikke lige gennemskue forskellen på den og DS411+ eller DS411+II. Harddiskene er jeg også i tvivl om, ud over at de også skal være støjsvage. Og hvilken raid funktion kan anbefales? Jeg skal kunne stream blueray film fra den og jeg vil også gerne have mulighed for at tilslutte noget sonos. |
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
DS411 er alt rigeligt. Hvis du vil være 100% sikker så kig på synology's liste over kompatible hdd's . Ds411 har vidst en dual core, og bliver slet ikke nødvendigt i dit tilfælde!
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Spiff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Tak for svaret, det bliver en DS411 med 4x Seagate 2TB diske =)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |