|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Har en DS410 fra Synology og der er det ikke DS410 der er skyld i støj problemerne, mine harddiske larmer mere end blæserne, hvis man sætter nogle green drives fra WD i, er den ganske stille :)
|
|
![]() |
|
journalisten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2008 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hvis nu man sætter en Wifi-dongle i, bliver den så langsommere på netværket, eller kører det med samme hastighed, som hvis den er tilsluttet routeren med kabel?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Så er harddiskene steget et par tusinde kroner stykket ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Det bliver meget langsommere. Hvis du vil kopiere videofiler over på din NAS, skal du have gigabit NAS og gigabit router. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
journalisten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2008 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Jeg har også set lidt på ASUS NAS-M25. Den kan tage en komplet backup af styresystemet, så det kan genskabes, hvis man formaterer sin computer. Kan Synology'en også det?
Asus er dog ikke kompatibel med nær så mange videofiler, men betyder det noget, hvis de alligevel streames til en WD Tv Live Hub? Er det ikke dén, der afgør om filerne kan afspilles, eller er det NAS'en?
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Tror du egentlig ikke bare, at det er en ekstern usb hd du søger ? Tilsluttet din wd tv live ?
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
![]() |
Mjaeeh, jeg har også tænkt over det, men det er jo rart med fjernadgang, en downloadklient og muligheden for at tage et snapshot af computerens harddisk.
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Virker bare ikke som om at du vil ofre det, som det koster for en god nas løsning. Og samtidig vil køre trådløst, som langt fra vil komme til at køre optimalt. Derfor jeg tænker en alm usb hd. Eller en usb hd med netværkstilslutning, som kan du tilgå den fra din computer, og de larmer ikke, og kan gemmes sammen med din router.
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil overveje den løsning i stedet! Og så venter jeg med at træffe en beslutning til priserne på harddiske er faldet igen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |