|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
viper79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 26-August-2010 kl. 14:00 |
Jeg har brug for hjælp til valg af en ny NMT. Jeg fik en god pris for min gamle Tvix M6500, så jeg valgt at sælge den, efter 1½år. Den fungerede dog stadig meget godt, den var bare blevet lidt sløv med tiden. Og ja så er dens hardware jo heller ikke helt nyt mere.
Men pt. har jeg kigget på : Ryan Playonhd mini Popcorn A-200 xtreamer sidewinder Jeg kan bare ikke helt beslutte mig, da jeg syntes at GUIen på både ryan og xtreamer ser ud af h.. til, når man kommer fra en tvix. Men på det punkt sker der vel en del udvikling for tiden. Jeg har læst et hav af anmeldelser på alle maskiner. Please, kom med noget feedback på ovenstående maskiner. Redigeret af viper79 - 26-August-2010 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
SuperDuck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Du kan evt. læse denne tråd. Jeg startede den da jeg skulle til at købe media streamer.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83131&title=hvilken-media-streamer-er-bedst-til-max-1500-kr Jeg endte med en Playon!HD Mini, som jeg er ganske tilfreds med. Dog skal du lige være opmærksom på at der IKKE kan sidde en harddisk indeni, ligesom der kan med PCH-A200 og Xtreamer med SideWinders. Det er også en af grundene til, at den er 300 kr. billigere end Xtreamer'en og 700 kr. billigere end PCH-A200. /SuperDuck |
|
![]() |
|
viper79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
SuperDuck: Mange tak, så vil jeg til at læse lidt. Jeg syntes dog at Ryanhar noget grimt GUI. Jeg er mere til det fra popcorn.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |