recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af ny NMT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til valg af ny NMT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
viper79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af ny NMT
    Sendt: 26-August-2010 kl. 14:00
Jeg har brug for hjælp til valg af en ny NMT. Jeg fik en god pris for min gamle Tvix M6500, så jeg valgt at sælge den, efter 1½år. Den fungerede dog stadig meget godt, den var bare blevet lidt sløv med tiden. Og ja så er dens hardware jo heller ikke helt nyt mere.

Men pt. har jeg kigget på :
Ryan Playonhd mini
Popcorn A-200
xtreamer sidewinder

Jeg kan bare ikke helt beslutte mig, da jeg syntes at GUIen på både ryan og xtreamer ser ud af h.. til, når man kommer fra en tvix. Men på det punkt sker der vel en del udvikling for tiden. Jeg har læst et hav af anmeldelser på alle maskiner. Please, kom med noget feedback på ovenstående maskiner.

Redigeret af viper79 - 26-August-2010 kl. 14:00
Til top
SuperDuck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2010
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2010 kl. 14:36
Du kan evt. læse denne tråd. Jeg startede den da jeg skulle til at købe media streamer.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83131&title=hvilken-media-streamer-er-bedst-til-max-1500-kr

Jeg endte med en Playon!HD Mini, som jeg er ganske tilfreds med. Dog skal du lige være opmærksom på at der IKKE kan sidde en harddisk indeni, ligesom der kan med PCH-A200 og Xtreamer med SideWinders. Det er også en af grundene til, at den er 300 kr. billigere end Xtreamer'en og 700 kr. billigere end PCH-A200.

/SuperDuck
Til top
viper79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2010 kl. 14:54
SuperDuck: Mange tak, så vil jeg til at læse lidt. Jeg syntes dog at Ryanhar noget grimt GUI. Jeg er mere til det fra popcorn.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu