Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 11:36 |
Der var vist en som mente alle fladskærme var for dårlige til sport og fodbold. både lcd og plasmaskærme. han sidder og hygger sig med et 32 crt tv. har ingen problemer på mit plasma i 50 tommer og lcd tv i dag er blevet så gode at man udmærkedet kan se fodbold. det er signalet som det kommer an på, fladskærme er ikke gode til analog. Men genskin får man med begge teknologier, men farverne og sort er lidt dårligere på plasma i fuld sol. men jeg forstå stadig ikke nogen kan holde ud og se tv i fuld sol. har haft både lcd og plasma. Har stadig en lille 32 lcd skærm og den kan jeg heller holde ud og se på i fuld sol. men smag og behag.
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 13:18 |
PPD77 skrev:
Det var en bruger herinde som nævnte det med fodbolden. |
Jeg kan til stadighed forundres over hvor lidt der skal til at gøre folk i tvivl om ydelsen af et eller andet produkt, og hvor lidt man behøver begrunde . En enkelt pipper om at han ikke kan se fodbolden når han har sollys direkte på skærmen, og straks er det et problem at se fodbold på et plasma-tv... KILDEKRITIK, for helv...
Jeg kan også sige det på en anden måde: Hvorfor spørger du ikke ham der kom med påstanden?
Det er sundt at have en "bagatel-grænse" for de ting man læser i et forum. Hvis der er 50 der siger at et tv er fremragende til fodbold, og én der siger at det ikke er, så er det mere sandsynligt at det er den ene der ikke fatter en brik, end at der er et issue man skal være opmærksom på - medmindre en sådan kommentar følges af noget brugbar argumentation.
Det kan godt være jeg lyder lidt mavesur nu, men det er fandme ikke nemt at hæve folks vidensniveau, når man bare suger revl og krat af hvad man læse alle vegne til sig, putter det hele ned i en blender og ser hvad der kommer ud. Hvornår fan... er " en eller anden skrev i ét eller andet indlæg engang tror jeg nok" blevet til en brugbar kilde for noget som helst? "Vi har ikke brug for rådgivning i butikkerne, man kan jo bare finde informationerne på nettet!" Yeah, right!
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 13:26 |
PPD77 skrev:
Synes at Panasonic V10 ser rigtig lækker ud, men læste at der var en herinde, som ikke synes at f.eks. fodbold ikke så så godt ud på den. Kan det passe?? Troede da netop at Plasma var stærk i den afdeling.
|
Hvem var det der mente at V10 ikke er godt til fodbold?
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 13:28 |
xcardman skrev:
Der var vist en som mente alle fladskærme var for dårlige til sport og fodbold. både lcd og plasmaskærme. han sidder og hygger sig med et 32 crt tv. har ingen problemer på mit plasma i 50 tommer og lcd tv i dag er blevet så gode at man udmærkedet kan se fodbold. det er signalet som det kommer an på, fladskærme er ikke gode til analog. Men genskin får man med begge teknologier, men farverne og sort er lidt dårligere på plasma i fuld sol. men jeg forstå stadig ikke nogen kan holde ud og se tv i fuld sol. har haft både lcd og plasma. Har stadig en lille 32 lcd skærm og den kan jeg heller holde ud og se på i fuld sol. men smag og behag.
|
Hvem var det der mente at alle fladskærme er dårlige til sport og fodbold?
|
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
PPD77
Super bruger
Oprettet: 31-August-2007
Point: 257
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 13:35 |
Hehe...beklager den voldsomme debat jeg skabte om fodbolddelen..;- ) Ej, spøg til side, så kan jeg ikke huske hvem det var der som skrev det. Men eftersom fodbold måske er noget at det jeg allermest vil se på skærmen, så er det jo klart at man lige bider lidt fat i det, når man læser den kommentar som jeg læste herinde. Men ellers er jeg da helt enig med Av Precision\Otto om at man selvfølgelig skal være varsom med at vurdere noget udfra en enkelt brugers påstand. Blev måske lige grebet af stemningen..:-) Og jeg tror ikke det bliver fodbolddelen som skulle gøre at jeg vælger Pana'en fra.
|
 |
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 13:36 |
Jeg drømte i nat at alle Pioneer 9G skærme ikke kunne vise 24p Lad os se om denne fjer bliver til ti høns
|
 |
PPD77
Super bruger
Oprettet: 31-August-2007
Point: 257
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 13:39 |
Nu ville jeg lige til bunds i mysteriet...det var Hanga som skrev det..;-)
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 13:40 |
PPD77 skrev:
Hehe...beklager den voldsomme debat jeg skabte om fodbolddelen..;- ) Ej, spøg til side, så kan jeg ikke huske hvem det var der som skrev det. Men eftersom fodbold måske er noget at det jeg allermest vil se på skærmen, så er det jo klart at man lige bider lidt fat i det, når man læser den kommentar som jeg læste herinde. Men ellers er jeg da helt enig med Av Precision\Otto om at man selvfølgelig skal være varsom med at vurdere noget udfra en enkelt brugers påstand. Blev måske lige grebet af stemningen..:-) Og jeg tror ikke det bliver fodbolddelen som skulle gøre at jeg vælger Pana'en fra.
|
Grunden til at jeg måske farede lidt rigeligt op, er at hvis det er dén kommentar jeg tror det er du hentyder til, så gik kommentaren slet ikke på evnen til at gengive fodbold, men evnen til at gengive et billede med meget sollys i rummet. Og det var iøvrigt en generel kommentar om plasma, som jeg synes var alt for generaliserende.
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 15:03 |
Firebird skrev:
xcardman skrev:
|
Hvem var det der mente at alle fladskærme er dårlige til sport og fodbold? | der var en debat på en eller anden tråd og som du også havde en meningen omkring. hvis du tror det er dig, så er det et stort nej
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 15:22 |
@xcardman. Jeg håber så sandelig heller ikke, at det var mig du hentydede til, (jeg har jo også et 32" CRT tv), da jeg ved at det ikke var mig...!
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
seamaster
Bruger
Oprettet: 01-September-2009
Sted: Århus
Point: 64
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 15:26 |
De bedste 50" på markedet er uden tvivl dem fra pioneer.
Dog har de ikke mpeg 4 og dvb-c tuner.
Men hvis det er det rene billeder du skal kigge på, vinder pioneer klart.
Hvis du synes at prisen lige er i overkanten, så er panasonic V10 et super alternetiv.
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 01-September-2009 kl. 15:32 |
PPD77 skrev:
Nu ville jeg lige til bunds i mysteriet...det var Hanga som skrev det..;-) |
Hvis dine øjne fortæller dig at V10 er godt til fodbold, kan det jo være ligegyldigt hvad Hanga skriver. 
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |